10. helmikuuta 2016

Uusi vuosi ja uudet kujeet...

Tammikuun 13. päivä vuonna 2013 olen kirjoittanut aiemman blogi-tekstin ja ajattelin sitten, että heti perään tänään voisi olla hyvä päivä kirjoittaa seuraava. :)

No joo, ei kyllä suunnitelmissa ollut reilun kolmen vuoden taukoa, mutta niin vaan on käynyt. Elämä on näiden vuosien aikana kyllä kiitänyt aikamoisella vauhdilla ylös-alas - olen aloittanut opiskelut työn ohella, perheessämme on ollut tragediaa ja suurta surua, itse olen myös sairastanut vakavasti. Kaikesta on selvitty ja odotukset on kovat sen suhteen, että mitä kaikkea sitä saankaan kokea tämän vuoden aikana. Innolla odotan jo tulevia seikkailuja. 

Sen verran tiedän, että maaliskuussa on luvassa meriseikkailu hyvän ystävän kanssa. Päästään rokkaamaan hyvän musan tahtiin ja se jos mikä on aina tervetullutta. Toukokuussa on luvassa myös musiikkielämys, sillä tarkoitus on lähteä seuraamaan Euroviisuja Tukholmaan. Jeeee! On aika kivaa, että on tulossa tällaisia seikkailuja. Lisäksi syksyllä ehkä pääsen nauttimaan Espanjan lämmöstä - hetkiseksi pois pimeästä Suomesta. Aurinkoterapiaa siis luvassa, toivottavasti matka onnistuu.

Sen verran täytyy vielä mainita, että tämä kevät ennen tuota mainittua Euroviisu-matkaa kuluu tiiviisti kyllä läppärin parissa ja pitkälti kirjastossa istuessa, kun teen parhaillaan opinnäytetyötä. Opinnot on tarkoitus päättää tähän kevääseen. Tai siis ei mikään tarkoitus vaan MÄ PÄÄTÄN NE! Pakko! Kyllä mä jaksan tämän kevään tsempata ja tehdä opinnäytetyön sekä muutamat puuttuvat tehtävät. Tarkoitus on juhlia maisterinpapereita touko-kesäkuussa, riippuen koulun valmistumispäivistä. 

Eli opintovapaalla olen ja nautin elämästä kyllä täysillä! Sen olen huomannut, että ei sitä kuitenkaan ole ikinä liian vanha uutta oppimaan. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti